jueves, 10 de julio de 2008

Jack Johnson! 28/06

L’últim dissabte de juny, Hawai va venir al Pavelló Olímpic de Badalona i va portar onades, planxes de surf, palmeres, relax i molta energia positiva en forma de…música!:

JACK JOHNSON!!


Un concert increïble. Fins i tot sonava millor en directe que als CDs. I el muntatge molt ben pensat: diferents requadres a l’escenari per on es projectaven imatges que semblaven tretes d'una exposició de fotos.


I, sobretot, mai havia vist que el públic estimés tant a un cantant.


Time is just a melodie...

1 comentario:

Jaume dijo...

Els diners més ben invertits de tota la teva vida? segurament!!! quan us veig dir tantes maravelles d'aquest concert em venen unes ganes de ser-hi! A part k la decoració del concert era brutal!
Ja he donat la meva primera clase de guitarra a dues nenes molt maques de 10 i 11 anys. M'he n'he sortit prou bé crec! I estic practicant molt :)
No vull posar enlloc que se m'ha trencat la camara de fotos x si de cas els meus pares s'enteren aixi que no ho poso als fotologs ni enlloc i és x això que no actualitzo el fotolog. Fins que no l'arreglin no se q fare! Alicia, això és preciós. m'hi quedo :P

Un gran petó my Neo/a